fredag, måndag och tisdag

I fredags förra veckan skarvade jag ihop det avgrädva röret. Sedan drog vi en ny fiberkabel in till kunden där jag sedan fick svetsa fibern. Sedan mätte vi så att det inte var för mycket dämpning vilket det inte var. Efter det fick vi in 4 st felsökningar. Där var det bara några patchningar som satt fel som vi patchade om.
I måndags satte vi upp kabelskydd på arbetet vid rissne kyrka.
Idag fick jag jobba lite på egen hand då Johan blev sjuk och behövde gå hem. Jag fick sätta upp en ODF i telerummet där jag satte upp stativ. Efter lunch fick jag sätta upp två switchar samt att patchar kablar mellan switcharna och patchpanelen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0